برد خارج از خانه میلان در شهر فلورانس

برد خارج از خانه میلان در شهر فلورانس

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۰ رقابت های سری آ ایتالیا با یک پیروزی مهم خارج از خانه برای میلان برابر فیورنتینا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم میلان تیم دوم جدول رقابت های سری آ ایتالیا در هفته ۳۰ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی فیورنتینا در شهر فلورانس یعنی آرتمیو فرانکی به مصاف تیم بنفش پوش رفت و یک شکست را به این تیم تحمیل کرد. در نیمه اول علی رغم تلاش بازیکنان دو تیم و‌ موقعیت های گلزنی توپی از خط دروازه های دو تیم عبور نکرد و در نهایت نیمه اول با حساب ۰-۰ به اتمام رسید.

در نیمه دوم تیم میلان برای زدن گل تلاش کرد و خیلی زود و در دقیقه ۴۷ به این مهم رسید و توسط روبن لوفتوس چیک گل اول خود را به ثمر رساند اما تنها ۳ دقیقه بعد آلفرد دانکن هافبک غنایی فیورنتینا بازی را به تساوی کشاند. اما طولی نکشید که در دقیقه ۵۳ میلان مجددا به گل رسید و این بار رافائل لیائو مهاجم پرتغالی روسونری گل دوم شاگردان پیولی را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان بازی هم پایدار باقی ماند. به این ترتیب شاگردان استفانو پیولی یک برد ۲-۱ خارج از خانه مهم را در مقابل فیورنتینا کسی کردند.

با برد میلان این تیم با ۶۵ امتیاز کماکان تیم دوم جدول سری آ باقی ماند و فاصله خود را با یوونتوس به عدد ۶ رساند و فیورنتینا هم با ۴۳ امتیاز تیم رده ۱۰ ام جدول لیگ ایتالیا لقب گرفت.

۱۰۰۹