احتمال پیوستن ژیرو به لس آنجلس اف سی

احتمال پیوستن ژیرو به لس آنجلس اف سی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم لس آنجلس اف سی که در لیگ MLS حضور دارد، در حال مذاکره برای جذب الیویه ژیرو، ستاره آث میلان در تابستان امسال به صورت رایگان است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 37 ساله می‌تواند به هم‌تیمی سابق خود، یعنی هوگو لوریس در آمریکا بپیوندد. ژیرو علیرغم سن بالایی که دارد، همچنان در اروپا با 12 گل و 8 پاس گل در 26 بازی در سری آ آمار قابل قبولی را در فصل جاری به نام خود ثبت کرده است. تیم LAFC در دو فصل اخیر نمایش خوبی را از خود به اجرا گذاشت و موفق شد در سال 2022 عنوان قهرمانی MLS را کسب کند و در سال 2023 با اندکی اختلاف قهرمانی را به کلمبوس واگذار کند. با حضور ژیرو در کنار دنیس بوآنگا، برنده کفش طلا، خط حمله LAFC به یکی از بهترین خطوط حمله لیگ تبدیل خواهد شد.

ژیرو در عرصه ملی هم چهره شناخته شده‌ای به شمار می‌رود. او به فرانسه کمک کرد تا به فینال جام جهانی 2018 و 2022 برسد و در مقابل کرواسی پیروز شد و در قطر مقابل لیونل مسی و آرژانتین شانس قهرمانی را از دست داد. با این حال، در حال حاضر چیزی مشخص نشده و خبرها حاکی از آن است که خود روسونری همچنان می‌تواند به دنبال تمدید اقامت ژیرو در میلان پس از فصل 2024 باشد. اگر او با LAFC به توافق نرسد، در کنار سایر تیم‌ها اروپایی، گزینه‌هایی نیز در خاورمیانه در دسترس هستند.

ژیرو 56 گل در 129 بازی ملی برای فرانسه به ثمر رسانده و او را به رکورد بیشترین گل زده برای تیم ملی این کشور تبدیل کرده است. او در کل دوران حرفه‌ای خود از سال 2005 تاکنون 332 گل در عرصه ملی و باشگاهی به ثمر رسانده است. ژیرو در حال حاضر با تیم ملی فرانسه در رقابت های دوستانه مقابل آلمان و شیلی صف آرایی می کند و در در سطح باشگاهی نیز، او با میلان در 30 مارس مقابل فیورنتینا به زمین بازخواهد گشت.

1369