دوران ناموفق مهاجم سابق رم در فیورنتینا

دوران ناموفق مهاجم سابق رم در فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم کنار گذاشته شده رم در باشگاه جدید خود هم دوران موفقی را سپری نمی کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق گزارش نشریه توتو اسپورت آندره آ بلوتی مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه رم که در نیم فصل رقابت های سری آ به دلیل عدم موفقیت در قرار گرفتن در ترکیب رم به تیم فیورنتینا پیوست در هفته های اخیر در فلورانس هم موفق نبوده است. این مهاجم که وارد هفته های پایانی قرضی خود در فیورنتینا می شود در پایان فصل باید به ترکیب رم بازگردد اما با شرایط فعلی بعید به نظر می رسد که دانیله دروسی خواهان ادامه همکاری با وی باشد.

این بازیکن در دوران حضور خود در ترکیب بنفش پوشان تنها یک گل در ۹ حضور خود برای فیورنتینا به ثمر رسانده و دوران موفقی را در این تیم سپری نمی کند. در این مورد گفته شده اولویت آندره آ بلوتی همچنان متقاعد کردن هیئت مدیره باشگاه رم و البته دروسی برای ادامه همکاری بلندمدت با او در تابستان آینده است. به همین دلیل چند هفته باقی مانده رقابت های سری آ برای تعیین آینده این بازیکن تعیین کننده خواهد بود. با شرایط فعلی و  در حال حاضر بعید است که فیورنتینا تصمیم بگیرد قرارداد بلوتی را دائمی کند. تیم شهر فلورانس در حال بررسی خرید یک جایگزین برای بلوتی در تابستان آتی خواهد بود.

بلوتی در فصل اول حضور خود در رم، هیچ گلی در سری آ به ثمر نرساند و در این فصل پس از دو گل در هفته اول، در ادامه تنها ۱ گل دیگر برای رم ثبت کرد تا در نیم فصل دانیله دروسی این بازیکن را کنار بگذارد.

۱۰۰۹