انتقاد ایتالیایی ها از کریس: رونالدو، هواپیمایی درحال کاهش ارتفاع!

انتقاد ایتالیایی ها از کریس: رونالدو، هواپیمایی درحال کاهش ارتفاع!

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در سه بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی نشده است. همین موضوع باعث شده تا رسانه های ایتالیایی، توانایی های کریس رونالدو را به خاطر ناکامی اش در گلزنی زیرسوال ببرند. 

ستاره پرتغالی در بازیهای تیمش مقابل اتلتیکومادرید، بولونیا و ناپولی برای تیمش گلزنی نکرده است. او درحال حاضر با فابیو کوالیارلا ، هردو با زدن 19 گل در صدر جدول گلزنان سری آ هستند.

روزنامه گاتزتا دلوسپورت با اشاره به ناکامی رونالدو در باز کردن دروازه سه حریف اخیر یووه نوشته:« آمار و ارقام عملکردهای اخیر کریس رونالدو، بیشتر شبیه هواپیمایی است که درحال کاهش ارتفاع است. اینطور به نظر می رسد که کریس رونالدو از رادار ناپدید شده است.» این روزنامه آنالیزش را با تیتر “CR-7 منتشر کرده. 21 گلی که کریس رونالدو دراین فصل برای یووه زده (19 گل در سری آ، یک گل در سوپرکاپ و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا) باعث شده تا نام اودر بین برترین گلزنان اروپایی قرار بگیرد؛ اما اینطور به نظر می رسد که این تعداد گل، ایتالیایی ها را راضی نکرده است.

هفته آینده یوونتوس در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید به میدان خواهد رفت و کار سختی را برای جبران باخت 0-2 اش در بازی رفت خواهد داشت و کریس امیدوار است تا با گلزنی دراین بازی، بتواند کم کاری اش در زمینه گلزنی دربازیهای اخیر را جبران کند.

6363