تکرار نمایش 5تایی کریس این بار با کت شلوار: من 5 قهرمانی اروپایی دارم و اتلتیکو هیچی

تکرار نمایش 5تایی کریس این بار با کت شلوار: من 5 قهرمانی اروپایی دارم و اتلتیکو هیچی

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در جریان دیدار تیمش مقابل اتلتیکومادرید در زمین چمن حضور داشت ولی موفق نشد تا برای تیمش گلزنی کند و نهایتا یوونتوس با دست خالی و با دریافت 2 گل ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهرمادرید را ترک کرد.

یکی از اتفاقات جالب توجه این بازی، واکنش کریستیانو رونالدو به شعارهای هوادارانی بود که درسکوها به او توهین می کردند؛ برخی ها با یادآوری پرونده اتهام تجاوز کریس رونالدو به کاترین مایورگا و همچنین مشکلات مالیاتی او در طول دوران حضورش در رئال مادرید، او را مسخره می کردندو برخی ها شعارهای دیگری خطاب به کریس که سالها با پیراهن رئال مادرید، دشمن شماره یک اتلتیکو بوده، برزبان می آوردند. کریس در جریان مسابقه تنها با نشان دادن عدد پنج با دستش، پاسخگوی این شعارها شد. 

در ابتدا برخی ها فکر می کردند که منظور کریس از عدد5، پنج توپ طلایی است که در دنیای فوتبال کسب کرده و یا پنج قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا. 

پس از آن و بعد از اتمام مسابقه کریستیانورونالدو، وقتی در حال ترک ورزشگاه واندا متروپولیتانو بود، دوباره این ژست را تکرار کرد و در حالی که از میکسد زون ورزشگاه عبور می کرد، با شفافیت درمورد نمایش این عدد 5 توضیحاتی داد و به خبرنگاران گفت:« من پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارم و اتلتیکو هیچی.» و در عین حال، بار دیگر این ژست را تکرار کرد.

او در حالی که این جمله را برزبان می آورد، ابتدا با دستی باز، عدد پنج را به نمایش گذاشت و سپس با بستن و مشت کردن دستش، عدد صفر را به نشانه ناکامی اتلتیکویی ها در قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد. کریس رونالدو سپس در پاسخ به این سوال که آیا اتلتیکو با کسب نتیجه مطلوب در دور برگشت، به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد یا خیر گفت:« حالا خواهیم دید.»

6363