توهین زشت کریس رونالدو به هواداران اتلتیکومادرید

توهین زشت کریس رونالدو به هواداران اتلتیکومادرید

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از به ثمر رساندن سومین گل تیمش مقابل اتلتیکومادرید در بازی دوربرگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، رفتار زشتی داشت و عبارت توهین آمیزی را خطاب به هواداران تیم مادریدی برزبان آورد.

کریس بعد از به ثمر رساندن گل سوم یووه که به منزله صعود بینکونری به دور بعد رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و حذف اتلتیکومادرید بود، به سمت سکوهایی که هواداران تیم مادریدی درآنجا مستقر بودند رفت. دوربین های برنامه «واموس» واکنش کریس رونالدو را به تصویر کشیدند؛ گویا ستاره پرتغالی در شادی بعد از گلش هواداران اتلتیکو را «حرا***ده ها» خطاب کرده است.

هت تریک کریس، با دو گل با ضربه سر ویک گل از روی ضربه پنالتی رقم خورد و او برای شادی گل سومش به سمت سکوهایی که هواداران اتلتیکو آنجا مستقر بودندرفت. این هواداران عصبانی اشیایی را به سمت کریس رونالدو پرتاب می کردند و کریس خطاب به آنها واژه زشت «حرا***ده ها» را برزبان آورد و پس از آن و بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، ژست زشت وناپسندی که دیگو سیمئونه بعد از برد تیمش در بازی رفت به نمایش گذاشته بود را تکرار کرد تا با بردتیمش مقابل اتلتیکو و صعود یووه به دور یک چهارم پایانی به سبک و سیاق خودش، انتقام رفتار زشت سیمئونه را از این سرمربی آرژانتینی بگیرد.

6363