کیه‌لینی: باور نمی کردم رونالدو به یوونتوس بیاید

کیه‌لینی: باور نمی کردم رونالدو به یوونتوس بیاید

سایت رسمی فوتبالی - جورجیو کیه‌لینی تایید کرد که در ابتدا باور نمی کرده که کریستیانو رونالدو به یوونتوس بپیوندد اما حالا و با حضور او، آنها مدعی اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان هستند. 

به گزارش فوتبالی، انتقال رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس دنیای فوتبال را شگفت زده کرد و کیه‌لینی نیز اعتراف کرد که چنین حسی در ابتدا داشته است. مدافع یوونتوس در گفتگو با بی بی سی اسپرت اظهار داشت: " کریستیانو بارها و بارها و بارها برابر ما گلزنی کرده و رویای من را از بین برده بود. در کاردیف، در مادرید، در تورین. پیش از این لیگ قهرمانان یک رویا بود. حالا این جام یک هدف است چون کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست و ما برای آخرین قدم به او نیاز داشتیم. این شخصیت کریستیانوست. او مهارت های بسیاری در زمین دارد اما در خارج از زمین رفتار، نحوه تلاش، نحوه آمادگی برابر بازی و طرز زندگی روزانه او می تواند به ما کمک کند. تیم تغییر کرده است. ما در سه ماه ابتدایی بی نظیر بودیم اما می دانیم که مهمترین دوره در بهار است. فکر می کنم که در کنار بارسلونا، منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ در جمع مدعیان باشیم. اما پی اس جی و اتلتیکو مادرید نیز می توانند به پیروزی برسند و ما هنوز با بازی های حساس فاصله زیادی داریم. در ابتدا باور نمی کردم که کریستیانو بیاید. پس از چند روز شایعات با مدیرعامل صحبت کردم و شگفت زده شدم. فکر می کنم که برای بسیاری از هواداران و همچنین بازیکنان چنین اتفاقی عادی نبود. "

کیه‌لینی همچنین مدعی شد که شایعات پیرامون اتهام تجاوزی که به رونالدو نسبت داده شد، تاثیری در رفتار سایر بازیکنان با او نداشته است. این بازیکن 34 ساله مدعی شد: " بدون شک نه. ما هرگز در این باره در رختکن صحبت نکردیم و کریستیانو در این تیم می تواند تنها به فوتبال فکر کند. "

1070