نگرانی نایکی از اتهام تجاوز رونالدو

نگرانی نایکی از اتهام تجاوز رونالدو

سایت رسمی فوتبالی - شرکت پوشاک ورزشی نایکی اعلام کرده که عمیقا از اتهام تجاوزی که به کریستیانو رونالدو زده شده، نگران است. 

به گزارش فوتبالی، کاترین مایورگا مدعی شده که رونالدو در سال 2009 در لاس وگاس به او تجاوز کرده است اما رونالدو قاطعانه این اتهام را رد می کند. نایکی با ارسال ایمیلی به آسوشیتدپرس اظهار داشت: " ما عمیقا از اتهام تجاوزی که به رونالدو زده شده نگران هستیم و با دقت این شرایط را بررسی و دنبال خواهیم کرد. "

این شرکت پوشاک ورزشی تا سال 2003 با رونالدو که یکی از ثروتمندترین و معروف ترین فوتبالیست های دنیاست، قرارداد دارد. رونالدو که در بازی برابر لهستان و اسکاتلند در ترکیب تیم ملی پرتغال حضور نخواهد داشت، روز پنج شنبه مورد حمایت قاطعانه باشگاه یوونتوس قرار گرفت. این باشگاه با ارسال توییتی از بازیکن جدید 105 میلیون پوندی خود دفاع کرد. در این توییت آمده بود: " رونالدو حرفه ای گری فوق العاده و تعهد خود را در ماه های اخیر نشان داده که باعث تحسین همه در یوونتوس شده است. اتهامی که مربوط به 10 سال پیش است نیز چیزی را تغییر نخواهد داد. "

وکلای کاترین مایورگا روز چهارشنبه یک کنفرانس خبری در لاس وگاس برگزار کردند تا جزییات بیشتری را درباره این پرونده منتشر کنند. رونالدو نیز همان روز در توییتر خود این اتفاقات را تکذیب کرده و گفت: " من قویا اتهامی که علیه من مطرح شده را تکذیب می کنم. تجاوز جنایتی ناپسند است که علیه تمام چیزهایی است که من تلاش می کنم باشم و به آن باور دارم. "

1070