قابی از هفت برد پیاپی بارسلونا در لالیگای این فصل

قابی از هفت برد پیاپی بارسلونا در لالیگای این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با هدایت هانس دیتر فلیک شروع بسیار درخشانی در این فصل از رقابت های لالیگای اسپانیا داشته است و اوضاع برای آبی و اناری پوشان در شروع فصل خیلی خوب پیش رفته است.

به گزارش فوتبالی ، بارسا در هفت هفته ابتدایی رقابت های لالیگا در فصل 2024/25 موفق شده است به پیروزی برسد و در تمامی بازی ها هر سه امتیاز را گرفته است. حالا بارسلونا با 21 امتیاز صدرنشین لالیگا است. بارسا امشب از ساعت 22:30 به مصاف اوساسونا می رود و هشتمین بازی خود را در فصل جدید رقابت های لالیگا برگزار می کند. تیم فلیک به دنبال این است که در این بازی هم برنده شود.

بارسلونا در هفت بازی ابتدایی خود در این فصل مقابل تیم های والنسیا، اتلتیک بیلبائو، رایو وایکانو، رئال وایادولید، ژیرونا، ویارئال و ختافه به پیروزی رسیده است. تیم فلیک به دنبال این است که تمامی بازی های خود را تا ال کلاسیکو پیروز شود و با امتیاز بالایی به مصاف رئال مادرید برود. هدف هانسی فلیک قهرمان شدن این فصل از رقابت های لالیگا است. تیم او رشد قابل توجهی نسبت به تیم ژاوی داشته است و بهتر و روان تر بازی می کند.

بارسا با هدایت فلیک در این فصل یک باخت داشته است که در بازی مقابل موناکو در هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

1470