عکس؛ بازیکنانی که فصل گذشته بیشترین دقایق بازی را ثبت کردند

عکس؛ بازیکنانی که فصل گذشته بیشترین دقایق بازی را ثبت کردند

پایگاه خبری فوتبالی- به بهانه مصدومیت شدید رودری، بازیکنانی که فصل گذشته بیشترین دقایق بازی را داشتند مورد بررسی قرار می‌دهیم که نکته جالب توجه حضور رودری در این لیست است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنانی که در طول فصل می‌توانند در بازی‌های زیادی برای تیمشان حاضر شوند و از نظر بدنی مشکلی برای انجام بازی‌های پرتعداد ندارند، در فوتبال امروز یک موهبت به حساب می‌آید. چنین بازیکنانی در تقویم فعلی دنیای فوتبال که به شدت فشرده است، برای مربیان مهره‌های مهمی هستند. رودری، یکی از همین بازیکنان است که از جمله بازیکنانی بود که برای منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا دقایق زیادی به میدان رفت. حالا در این مطلب بیشترین دقایق بازی را در فصل گذشته داشتند بررسی می‎‌کنیم.

در رتبه اول فدریکو والورده قرار دارد. هافبک اهل اروگوئه رئال مادرید در مجموع 5377 دقیقه برای رئال مادرید و اروگوئه بازی کرد که یک نوع رکورد به شمار می‌رود. این بازیکن از نظر بدنی در سطح بالایی قرار دارد. پس از او، دکلان رایس است. هافبک دفاعی تاثیرگذار آرسنال و تیم ملی انگلیس که مجموعا در فصل گذشته 5324 دقیقه برای تیم‌هایش بازی کرد در رتبه دوم جای دارد.

رودری، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا با 5275 دقیقه بازی نفر سوم این لیست است. همچنین ویلیام سالیبا، مدافع مستحکم آرسنال با 5250 دقیقه بازی برای تیم‌های باشگاهی و ملی خود در رده بعدی قرار گرفته است. فیل فودن هم با 5194 بازیکن پنجم این لیست است.

1428