توصیه آنچلوتی به بازیکنان رئال مادرید در برخورد با داور ها

توصیه آنچلوتی به بازیکنان رئال مادرید در برخورد با داور ها

پایگاه خبری فوتبالی - آمار رئال مادرید در این فصل از رقابت ها از لحاظ کارت زرد بسیار بالا بوده است و همین قضیه موجب شده است تا کارلو آنچلوتی یک توصیه ویژه به بازیکنانش داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در این فصل از رقابت های لالیگا، تا اینجای کار هشت کارت زرد دریافت کرده است. هیچ تیمی در لیگ فوتبال اسپانیا تا این اندازه در این فصل از رقابت های لالیگا کارت زرد نگرفته است. وینیسیوس جونیور به تنهایی در این فصل سه کارت زرد گرفته است.

به نقل از رلوو، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به بازیکنان رئال مادرید توصیه کرده است که پس از تصمیماتی که داور ها می گیرند، اعتراض نکنند و به سمت و سوی آن ها نروند چرا که این قضیه موجب می شود تا آن ها بی دلیل کارت زرد دریافت کنند و خطر محرومیت در بازی های مهم برای آن ها ایجاد شود. آنچلوتی به دنبال این است که تعداد کارت گرفتن های بازیکنانش را کاهش بدهد.

به عنوان مثال وینیسیوس جونیور که سه کارت زرد دریافت کرده است، یک مهاجم است و یک مدافع نیست که بگوییم برای متوقف کردن بازیکن های حریف کارت گرفته است و مشخص است که وینی جونیور به دلیل اعتراض و یا موارد حاشیه ای کارت زرد دریافت کرده است.

1471