وینیسیوس جونیور تنها دو گل تا یک رکورد خارق العاده فاصله دارد

وینیسیوس جونیور تنها دو گل تا یک رکورد خارق العاده فاصله دارد

پایگاه خبری فوتبالی- وینیسیوس جونیور تنها دو گل تا رسیدن به یک آمار خارق العاده فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه مارکا در میان تمام ۴۱۶ گلزن مختلف تاریخ باشگاه رئال مادرید تنها ۹ بازیکن موفق به ثبت ۲۰ گل یا بیشتر برای رئال مادرید در ۳ فصل متوالی شدند. در این لیست نام ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، رائول گونزالس، آلفردو دی استفانو، فرانتس پوشکاش، رونالدو نازاریو، پاینهو، سانتیانا و هوگو سانچز به چشم می خورد که همگی ستارگان تاریخ باشگاه رئال مادرید بوده اند.

حالا وینیسیوس جونیور بازیکن موفق و برزیلی رئال مادرید تنها دو گل تا پیوستن به این لیست فاصله دارد و احتمالا به این لیست اضافه خواهد شد. وینیسیوس جونیور با دریافت کارت زرد مقابل اوساسونا، مسابقه هفته آینده برابر اتلتیک بیلبائو را از دست داد و به این ترتیب در این دیدار فرصت رسیدن به این آمار را نخواهد داشت.

چند روز پیش یک بحران در روابط میان باشگاه رئال مادرید و وینیسیوس جونیور به وجود آمده که نتیجه انتشار یک پست جنجالی در صفحه رسمی باشگاه پایتخت بود. دو روز قبل از سفر هفته گذشته رئالی‌ها به مستایا برای مصاف با والنسیا، در صفحه اینستاگرام باشگاه رئال مادرید، پستی منتشر شد که وینیسیوس را در حال بوسه زدن بر لوگوی رئال مادرید به تصویر می‌کشید. مشکل اما استیکری بود که همراه با این عکس منتشر شد که حواشی زیادی را به وجود آورد که در نهایت با عذرخواهی باشگاه به پایان رسید.

۱۰۰۹