گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود:

سعید سحرخیزان، محمد قربانی (اورنبورگ)

خیمکی 0 - 0 اورنبورگ

در هفته نهم لیگ برتر روسیه، اورنبورگ و خیمکی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. محمد قربانی در این دیدار ۹۰ دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت و سعید سحرخیزان که از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود، در دقیقه ۷۸ تعویض شد. اورنبوگ با ۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد.

سردار آزمون، سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)، احمد نوراللهی (الوحده)

شباب الاهلی 3 - 1 الحسین | الوحده 4 - 5 شباب الاهلی

شباب الاهلی در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا 2 میزبان الحسین بود و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. سعید عزت اللهی و سردار آزمون در حضور 68 و 76 دقیقه‌ای خود گل های اول و دوم تیمشان را به ثمر رساندند. اما در هفته سوم لیگ برتر امارات شباب الاهلی به مصاف الوحده رفت و با درخشش سردار آزمون و با نتیجه پنج بر چهار از سد حریفش گذشت. سردار آزمون 91 دقیقه در زمین حضور داشت و دو گل زد و یک پاس گل داد. سعید عزت اللهی هم که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود در دقیقه 64 به بازی آمد. احمد نوراللهی هم برای الوحده یک پاس گل داد و در دقیقه 89 تعویض شد. شباب الاهلی با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول ایستاده است و الوحده هم در رده پنجم قرار دارد.

محمدجواد حسین‌نژاد (دینامو ماخاچ)، محمد محبی (روستوف)

دینامو ماخاچ 0 - 0 روستوف

دینامو ماخاچ و روستوف در ادامه هفته نهم لیگ برتر روسیه رو در روی هم قرار گرفتند و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. محمدجواد حسین‌نژاد برای تیمش در این دیدار 66 دقیقه بازی کرد و محمد محبی هم از دقیقه 76 وارد بازی شد.

مهدی طارمی (اینتر)

منچستر سیتی 0 - 0 اینتر | اینتر 1 - 2 میلان

در یکی از دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی میزبان اینتر میلان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. طارمی در این دیدار در ترکیب ثابت اینتر به میدان رفت و به طور کامل بازی کرد. اما در حساس‌ترین بازی هفته پنجم سری‌آ ایتالیا اینتر در دربی دلامادونینا به مصاف آث میلان رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب حریفش شد. مهدی طارمی در این بازی روی نیمکت اینتر قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

شهاب زاهدی (آویسپا فوکوئوکا)

جوبیلو ایواتا 0 - 0 آویسپا فوکوئوکا

آویسپا فوکوئوکا در هفته سی و یکم جی لیگ ژاپن میهمان جوبیلو ایواتا بود، این دیدار برنده‌ای نداشت و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. شهاب زاهدی در این دیدار نیمکت‌نشین بود.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

اسلاون 4 - 1 دینامو زاگرب

دینامو زاگرب در غیاب صادق محرمی به مصاف اسلاون رفت و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. دینامو زاگرب تا پایان هفته هفتم لیگ برتر کرواسی با 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

وسترلو 1 - 2 رویال آنتورپ

وسترلو در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر بلژیک مقابل رویال آنتورپ قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود شد. اللهیار صیادمنش در این بازی به طور کامل در زمین حضور داشت و پاس گل تیمش را ارسال کرد. وسترلو با 11 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است.

امید ابراهیمی (الشمال)

الخور 1 - 2 الشمال

در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، الشمال که امید ابراهیمی را در ترکیب خود داشت به مصاف الخور رفت و حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست داد. ابراهیمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. الشمال با 7 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

محمدرضا آزادی (العروبه)

العروبه 1 - 2 خورفکان

العروبه در روز گلزنی محمدرضا آزادی با نتیجه دو بر یک مغلوب خورفکان شد. آزادی که 82 دقیقه در زمین حضور داشت، تک گل تیمش را به زیبایی از روی ضربه‌ی ایستگاهی به ثمر رساند.

علی قلی‌زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان 1 - 0 شلاسک

لخ پوزنان در حضور 27 دقیقه‌ای علی قلی‌زاده با یک گل از سد شلاسک گذشت. لخ پوزنان تا پایان هفته نهم لیگ برتر لهستان با 22 امتیاز صدرنشین است.

احسان حاج‌صفی (آ. ا. ک آتن)

کالیتئا 0 - 0 آ. ا. ک آتن

آ. ا. ک آتن در یکی از دیدارهای هفته پنجم سوپر لیگ یونان میهمان کالیتئا بود که در نهایت این مصاف با تساوی بدون گل پایان یافت. احسان حاج‌صفی در این دیدار نیمکت‌نشین بود و فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. آ. ا. ک آتن در حال حاضر با 11 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.

علی کریمی (کایسری اسپور)

گوزتپه 3 - 0 کایسری اسپور

گوزتپه و کایسری اسپور در چارچوب هفته ششم سوپر لیگ ترکیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود گوزتپه به پایان رسید. علی کریمی هافبک ایرانی کایسری اسپور از لیست تیمش برای این دیدار خط خورده بود. کایسری اسپور وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و با 3 امتیاز در رده هفدهم جدول 19 تیمی سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

2636