سیتیزن‌ها نقره داغ می‌شوند؟ احتمال اخراج منچسترسیتی از تمامی رقابت‌ها

سیتیزن‌ها نقره داغ می‌شوند؟ احتمال اخراج منچسترسیتی از تمامی رقابت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- به نقل از نشریه تلگراف، ممکن است منچسترسیتی به علت تخلفاتی که مرتکب شده است از همه مسابقات اخراج شود و مجازات آن تنها مربوط به لیگ برتر انگلیس نیست.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچسترسیتی در هفته‌های اخیر حواشی زیادی حول آن به وجود آمده است. حواشی‌ای مربوط به بررسی تخفلات این باشگاه و مجازات‌ احتمالی‌ای که برای آن در نظر گرفته می‌شود. در ابتدا گفته می‌شد که امکان دارد اتحادیه فوتبال انگلستان منچسترسیتی را مجازات کند و جام‌های داخلی این باشگاه گرفته شود، اما حالا به نظر می‌رسد که مجازات مربوط به تخلفات منچسترسیتی سنگین‌تر از حد تصورات باشد.

به گزارش نشریه تلگراف، ممکن است منچسترسیتی از تمامی رقابت‌ها اخراج شود. اگر اتهام‌های وارده بر منچسترسیتی اثبات شود، قوانین حکم می‌کنند که این باشگاه از حضور در تمامی مسابقات، از جمله لیگ برتر انگلیس، جام اتحادیه، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها محروم شود.

اگر چنین اتفاقی رقم بخورد می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات چند سال اخیر فوتبال اروپا و دنیا باشد، جایی که یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های دنیا به بدترین شکل ممکن مجازات شد. باشگاه منچسترسیتی به انجام 115 تخلف متهم شده است. این اتهامات عبارتند از ارائه نکردن اطلاعات دقیق مالی، ارائه نکردن مبالغ پرداختی به بازیکنان و کادر فنی، همکاری نکردن با تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس، زیر پا گذاشتن قوانین مربوط به فیرپلی مالی در لیگ برتر انگلیس و رعایت نکردن قوانین مربوط به فیرپلی مالی یوفا.

حالا باید دید سرنوشت دادگاه مربوط به رسیدگی به تخلفات منچسترسیتی به کجا می‌رسد؟

1428