دادگاه عالی ورزش شکایت منچسترسیتی از رای یوفا را تایید کرد

دادگاه عالی ورزش شکایت منچسترسیتی از رای یوفا را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دادگاه عالی ورزش تایید کرد که شکایت منچسترسیتی به رای محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان از سوی یوفا را رسما ثبت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، یوفا دو هفته گذشته اعلام کرد که به دلیل عدم رعایت فیرپلی مالی از سوی باشگاه منچسترسیتی این تیم را به پرداخت 30 میلیون یورو جریمه نقدی و دو سال محرومیت از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان محکوم کرده است. سیتی سریعا اعلام کرد که این اتهامات را نمی پذیرد و شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ارائه خواهد کرد. این دادگاه حالا با انتشار بیانیه ای رسما ثبت شکایت از سوی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را تایید کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده: " دادگاه عالی ورزش شکایت از سوی باشگاه فوتبال منچسترسیتی علیه اتحادیه فوتبال اروپا ( یوفا ) را تایید می کند. این شکایت علیه تصمیم یوفا در تاریخ 14 فوریه 2020 مبنی بر قانون شکنی این باشگاه در رعایت فیرپلی مالی و محرومیت دو ساله آنها از رقابت های لیگ قهرمانان و جریمه 30 میلیون یورویی است. روند قانونی بررسی این شکایت در هفته های پیش رو طی خواهد شد. تا زمان تعیین حکم نهایی اطلاع رسانی دیگری در این زمینه صورت نخواهد گرفت. " 

سیتی امیدوار است که نتیجه این موضوع سریعتر اعلام شود تا شرایط این تیم برای فصل آینده و همچنین خرید و فروش بازیکنان مشخص شود. بسیاری بر این باور هستند که با توجه به عدم حضور این تیم در رقابت های اروپایی در فصل آینده، احتمال دارد که تعداد زیادی از ستارگان آنها و حتی پپ گواردیولا نیز تصمیم بگیرند که این تیم را در تابستان سال آینده ترک کنند. 

1070