منچسترسیتی و رکورد ۳۰ بازی بدون شکست در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد

منچسترسیتی و رکورد ۳۰ بازی بدون شکست در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال منچسترسیتی در شب پیروزی مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا آمار جالبی را به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، پیروزی سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده دانمارک که با صعود این تیم به جمع ۸ تیم برتر رقابت ها همراه بود ۳۰ امین دیدار متوالی در ورزشگاه اتحاد بود که بدون شکست برای منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید. تیم منچسترسیتی اکنون ۲۱ بازی بازی بدون شکست را در لیگ قهرمانان اروپا سپری می کند و در صورتی که در چهار دیدار بعدی خود این رکورد را حفظ کند به عدد ۲۵ بازی بدون شکست تیم منچستریونایتد خواهد رسید.

در جریان این پیروزی منچسترسیتی به اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که با اختلاف بیش از ۳ گل در ۸ بازی متوالی در این رقابت ها پیروز شده است. ضمنا تیم فوتبال منچسترسیتی به سومین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که ۱۰ بازی متوالی در این رقابت ها با پیروزی پشت سر گذاشته است.

اما دو مهاجم فوق العاده تیم پپ گواردیولا یعنی ارلینگ هالند و خولیان آلوارز با پیراهن تیم خود در مجموع در لیگ قهرمانان اروپا ۴۱ گل به ثمر رسانده اند که یک آمار خارق العاده به حساب می آید. رودری هافبک اسپانیایی تیم منچسترسیتی هم به ۶۰ امین بازی بدون باخت خود با پیراهن سیتیزن ها رسید.

۱۰۰۹