منچسترسیتی فقط به لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند

منچسترسیتی فقط به لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن ستاره جوان انگلیسی به دنبال تاریخ سازی در باشگاه منچسترسیتی است.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی اوضاع آنچنان بدی ندارد. آن‌ها در لیگ برتر با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین، با 8 امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارند و با توجه به بازی‌های باقی مانده، قهرمانی شاگردان گواردیولا خیلی دور از دسترس نیست. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت و در صورت پیروزی، به مصاف برنده دیدار رئال مادرید - چلسی می روند و در اف ای کاپ نیز با شفیلدیونایتد بازی خواهند کرد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، فیل فودن درباره شانس موفقیت سیتی در این فصل گفت: :"امیدوارم امسال، سال قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد، چون ما خیلی به دنبال فتح آن‌ هستیم. می خواهیم یک قدم جلوتر برویم. ما قبلاً در فینال بوده‌ایم و می دانیم شکست در فینال، چه طعم تلخی دارد. امیدوارم اگر دوباره شانس رسیدن به فینال را پیدا کردیم، بتوانیم از آن شکست درس بگیریم و باتجربه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و همچنین بقیه‌ جام‌ها، به قهرمانی اروپا برسیم."

"من از محله‌ی مناسبی نیامده‌ام و بسیاری از افراد آن محله، نمی توانستند خرج زندگی خود را دربیاورند. الان که به اینجا رسیدم، به خودم می‌بالم."

4416