منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و وستهام یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی ، رقابت میان منچستر سیتی و آرسنال در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس تا هفته پایانی یعنی هفته سی و هشتم ادامه پیدا کرده بود و در نهایت سیتیزن ها بار دیگر به قهرمانی رسیدند. منچستر سیتی تیم صدرنشین بود و برای قهرمانی کافی بود تا در هفته پایانی به پیروزی برسد و در نهایت هم این اتفاق رخ داد و تیم گواردیولا با نتیجه سه بر یک وستهام را شکست داد. گل های منچستر سیتی را در این بازی فیل فودن ( دو بار ) و رودری به ثمر رساندند.

آرسنال هم در بازی خود به مصاف اورتون رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. این پیروزی برای آرسنال فایده ای نداشت و در نهایت این تیم در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس، فصل را به پایان رساند.

حالا تیم پپ گواردیولا برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است و نشان داده است که در این رقابت ها نمی توان شکستش داد.

1471