یامگا صحبت‌های نکونام را تکذیب کرد؛ هیچ مشکلی ندارم، دروغ نگویید!

یامگا صحبت‌های نکونام را تکذیب کرد؛ هیچ مشکلی ندارم، دروغ نگویید!

پایگاه خبری فوتبالی- کوین یامگا برای حضور در مستطیل سبز هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی،  کوین یامگا در لیگ بیست‌وسوم با مصدومیت شدیدی از ناحیه چشم مواجه شد و برای همین ادامه فصل را از دست داد. امید حامدی‌فر در تمرینات استقلال به‌شکل ناخواسته ضربه‌ای به صورت یامگا زد و این اتفاق باعث مصدومیت یکی از ستاره‌های تیم جواد نکونام شد. پس از این اتفاق بارها چشم کوین یامگا مورد عمل جراحی قرار گرفت و این بازیکن اکنون با عینک محافظ در تمرینات حاضر می‌شود.

پایگاه خبری فوتبالی به‌عنوان اولین رسانه خبر از این موضوع داده بود که یامگا با تایید ایفمارک و استفاده از عینک محافظ می‌تواند در مستطیل سبز حاضر شود و حالا این خبر از سوی یامگا تایید شده است. باشگاه استقلال با این فرض که یامگا نمی‌تواند بازی کند، قرارداد این بازیکن را فسخ کرد و او اکنون در تمرینات تیم جواد نکونام غایب است. نکونام پس از مدت‌ها سکوت در مورد یامگا، در آخرین مصاحبه خود گفت: "آمدند و گفتند من یامگا را نمی‌خواهم. من یامگا را واقعاً دوست دارم. او یک فوتبالیست حرفه‌ای، باشخصیت، اخلاق‌مدار و کاملاً حرفه‌ای است؛ در واقع، یک جنتلمن کامل. اما متأسفانه شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌توانست بازی کند. اگر حتی ۷۰ درصد توانایی بازی داشت، من حتماً او را در تیم نگه می‌داشتم چون مردانگی نیست. این که او نمی‌توانست بازی کند. متأسفانه باشگاه هیچ‌گاه در این باره صحبت نکرد و حتی از او تشکر هم نشد. من موافقم آن بازیکن خارجی (زیلیکیچ) برود و یامگا بماند. منتظر محمد را چه کسی گفت نمی‌خواهم؟ اگر من نبودم که گلر خارجی را به جای سیدحسین حسینی می‌گرفتند".

کوین یامگا اکنون با انتشار یک استوری اینستاگرامی، ادعاهای جواد نکونام را تکذیب و با انتشار نامه ایفمارک، تاکید کرد می‌تواند بدون مشکل فوتبال بازی کند و برخی افراد در مورد او دروغ می‌گویند. اینکه چرا مدیریت باشگاه استقلال پیگیر وضعیت قطعی یامگا از ایفمارک نشده و قرارداد او را فسخ کرده، یکی از علامت سوال‌های بزرگ هواداران استقلال در مورد ستاره فرانسوی است.

۵۷۹۳