بازیکن بوسنیایی استقلال در آستانه خروج از لیست؛ زیلیکیچ رفتنی شد؟

بازیکن بوسنیایی استقلال در آستانه خروج از لیست؛ زیلیکیچ رفتنی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال جدایی آلمدین زیلیکیچ از استقلال وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم بسیار فعال بود اما حواشی زیادی هم داشت.

زمانی که هنوز سرنوشت ماندن یا رفتن جواد نکونام مشخص نبود، مدیران هلدینگ و استقلال دو بازیکن بوسنیایی جذب کردند. آلمدین زیلیکیچ و وردان کیوسفسکی دو بازیکنی بودند که در همان ابتدای نقل‌وانتقالات جذب شدند و کیفیت فنی آن‌ها مورد تایید نکونام قرار نگرفت.

کیوسفسکی درنهایت حتی به ایران هم نیامد و خیلی زود پرونده فسخ قرارداد با او بسته شد اما آلمدین زیلیکیچ که مورد تایید هلدینگ بود، به نکونام تحمیل شد تا از او استفاده کند.

آتیلا حجازی سرپرست وقت استقلال در مورد زیلیکیچ گفت: “از جواد پرسیدم کیفیت فنی او چطور است؟ نکونام تاکید کرد کیفیت ندارد و بازیکن بدی است”.

نکونام هم با نیمکت‌نشین کردن این بازیکن و منتشر نکردن تصاویر او در تمرینات استقلال به نوعی نشان داد زیلیکیچ را نمی‌خواهد.

جواد نکونام که پس از شکست مقابل استقلال خوزستان، بودنش روی نیمکت استقلال به مو بند بود، سرانجام سکوت خود در مورد آلمدین را شکست و مصاحبه تند و تیزی انجام داد. جواد گفت: “به استقلال خیانت نمی‌کنم. زیر بار بازیکن بی‌کیفیت نمی‌روم و او نه‌تنها مناسب استقلال نیست، بلکه نباید در هیچ تیمی از لیگ ایران بازی کند”.

ظاهرا هلدینگ و مدیران استقلال تصمیم گرفته‌اند زیلیکیچ را از لیست خارج کنند و این موضوع به نوعی نشانه ابقای موقت جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها است تا تکلیف بازی مقابل الغرافه مشخص شود.

اکنون باید دید و این معادله دو مجهولی بودن یا نبودن نکونام و زیلیکیچ چه زمانی حل می‌شود و رسانه رسمی باشگاه آن را به‌شکل رسمی اعلام می‌کند.

۵۷۹۳