مقصر اختلافات میان نکونام و هاشمی‌نسب چه کسی بود؟

مقصر اختلافات میان نکونام و هاشمی‌نسب چه کسی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از نکات قابل توجه مصاحبه دیشب جواد نکونام، توضیح او درباره دلیل منتفی شدن بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به نیمکت این تیم بود.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشمی‌نسب که فصل گذشته پس از کش و قوسهای فراوان به استقلال پیوست، این فصل برای ادامه همکاری با استقلال، با این باشگاه به نتیجه نرسید منتها اتفاقاتی این وسط رخ داد که دلخوری شدید هاشمی‌نسب از نکونام را به دنبال داشت و او با بیان اینکه هیچ بحث مالی با استقلال نداشته و نباید او را جلوی هواداران این تیم قرار داد، در کلاب هاوس، صحبتهایی کرد که نشان می‌داد جواد نکونام هم در به توافق نرسیدن او با استقلال، نقش داشته است.

جواد نکونام که این روزها شرایط عجیبی را تجربه می‌کند و نمی‌داند که تا چه زمانی نفر اول کادر فنی استقلال خواهد بود، در بخشی از مصاحبه دیشبش، فرشید سمیعی را مقصر ناراحتی هاشمی‌نسب از سرمربی استقلال معرفی کرد.

سرمربی آبی‌ها معتقد است به هاشمی‌نسب اطلاعات غلط داده‌اند و این باعث شده تا او علیه نکونام مصاحبه کند:"مهدی هاشمی‌نسب بزرگ من است و رفت و آمد خانوادگی داریم. آقای سمیعی مگر شما با مهدی دست ندادید و بر سر یک مبلغ توافق نکردید؟ بعد دوباره غیب شدید و بعد یکی را فرستادید جلوی هاشمی‌نسب نشست که اسمش را نمی‌دانست و برای تنظیم قرارداد پرسیده بود اسم شما؟! این خجالت‌آور است. از عمد این کار را کردید که بی احترامی کند یا فردی را فرستادید که چیزی نداند؟ به هاشمی‌نسب اطلاعات غلط دادند و او علیه من مصاحبه کرد."

در شرایطی که در روزهای گذشته اخباری درباره احتمال بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال منتشر شده بود اما با توجه به وضعیت عجیبی که این تیم بعد از باخت به همنام خوزستانی‌اش تجربه کرده، هنوز ماندن نکونام در استقلال مشخص نیست چه برسد به بازگشت چهره محبوب هواداران استقلال به این تیم.

2636