رونالدو سرمربی آینده منچستریونایتد و رئال مادرید؟

رونالدو سرمربی آینده منچستریونایتد و رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل اوون مهاجم سابق انگلیسی معتقد است کریستیانو رونالدو در آینده می تواند مربی منچستریونایتد و رئال مادرید شود. 

به گزارش فوتبالی، سوپراستار پرتغالی در سن 39 سالگی همچنان در دوران اوج خود قرار دارد و هنوز هیچ فکری راجع به بازنشستگی از دنیای فوتبال ندارد. رونالدو در آخرین سال قراردادش با النصر قرار دارد، اما طبق آخرین اخبار، احتمالاً قراردادش را با باشگاه عربستانی تمدید کند. 

رونالدو همچنین در عرصه بازی های ملی نیز حضوری پرشور دارد و می خواهد همچنان برای پرتغال بازی کند. مایکل اوون به TVSporten گفت: "درباره آینده رونالدو و مسی، بعد از بازنشستگی اش، رویاهای زیادی در سرم دارم. آن ها از مربیگری کردن خیلی دور نیستند. زندگی آن ها در فوتبال خلاصه شده و آن ها عاشق این ورزش هستند و هنوز معلوم نیست که بعد از بازنشستگی چه کار می کنند. فکر می کنم بین این دو نفر، رونالدو شانس بسیار بیشتری برای مربیگری دارد. او مثل یک مربی رفتار می کند و انگار دوست دارد مربی شود و شاید این مسیر را دنبال کند. در آینده او را می توانم روی نیمکت تیم ملی پرتغال ببینم و اگر در این کار موفق باشد، شاید روی نیمکت منچستریونایتد و رئال مادرید بنشیند."

4416