عکس؛ وینیسیوس و امباپه به جای رونالدو و بنزما

عکس؛ وینیسیوس و امباپه به جای رونالدو و بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - درخشش کیلیان امباپه در رئال مادرید شروع شده است و این ستاره فرانسوی موفق شد در بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس دو گل به ثمر برساند و به طلسم گل نزدن هایش پایان بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته چهارم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. کیلیان امباپه در این بازی دو گل به ثمر رساند. وینیسیوس جونیور یکی از مهره های کلیدی رئال مادرید در این بازی بود. وینی جونیور برای رئال مادرید در این بازی پنالتی گرفت و آن را به امباپه داد و به این ترتیب بود که امباپه گل دوم خود را به ثمر رساند.

وینیسیوس جونیور بازیکن شماره 7 رئال مادرید است و کیلیان امباپه بازیکن شماره 9 رئال مادرید است. پیش تر کریستیانو رونالدو بازیکن شماره 7 رئال مادرید بود و کریم بنزما پیراهن شماره 9 رئال مادرید را می پوشید و این دو هماهنگی خوبی در رئال مادرید داشتند. حالا به نظر می رسد که وینی جونیور و امباپه هم در حال رسیدن به همان هماهنگی هستند و خاطرات آن زوج را زنده می کنند.

وینیسیوس با وجود این که خودش پنالتی را گرفته بود، آن را به امباپه داد. رونالدو هم قبلا در رئال مادرید این کار را انجام داده بود و پنالتی را به بنزما داده بود.

1471