هدیه ویژه کریستیانو رونالدو برای وینیسیوس جونیور

هدیه ویژه کریستیانو رونالدو برای وینیسیوس جونیور

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو بعد از برد پرتغال مقابل لیختنشتاین هدیه ویژه ای برای جانشین برزیلی خود در رئال مادرید ارسال کرد

به گزارش فوتبالی، ستاره 38 ساله پرتغالی که همین چند روز پیش جایزه بهترین بازیکن قرن بیست و یکم را از آن خود کرد بعد از دیدار مقابل لیختنشتاین در رقابت های انتخابی یورو 2024 و برد شیرین پرتغال، پیراهن مخصوص این بازی را برای وینیسیوس جونیور، هافبک برزیلی و جانشین شماره 7 افسانه ای رئال مادرید ارسال کرد.

وینی جونیور ارادت خاصی به اسطوره های فوتبال دارد. این بازیکن برزیلی بعد از گلزنی در دیدار با والنسیا و برد 5 بر 1 کهکشانی ها، یکی از شادی های گل رونالدو به اسم "کالما" را اجرا کرد تا باز هم نشان بدهد که یک بازیکن اصیل، همیشه به اسطوره های خود احترام میگذارد. تماشاگران رئالی بعد از این شادی گل همه یک صدا فریاد می زدند: "وینیسیوس جونیور، ونیسیوس جونیور" و چه افتخاری بالاتر از این برای یک بازیکن که محبوب دلهای هواداران باشد.

خانه وینیسیوس دیزاین جالبی دارد اما جذاب ترین قسمت خانه او دیواری است که به نام "دیوار اسطوره ها" نامیده می شود که تصویر چند تن از اسطوره های ورزش دنیا بر این دیوار نقش بسته است. این تصاویر توسط نقاش اسپانیایی، رنه ماکلا کشیده شده و تصویری از کریستیانو رونالدو هم در کنار اسطوره های برزیلی یعنی پله و رونالدو نازاریو چشم نوازی می کند.

وینیسیوس در حال حاضر در دوران نقاهت به سر می برد و در دیدار مقابل کادیز غایب خواهد بود، در حالیکه اسطوره او یعنی CR7 در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا در زمین النصر میزبان پرسپولیس خواهد بود.

1369