ادای احترام دوباره کیلیان امباپه به کریستیانو رونالدو

ادای احترام دوباره کیلیان امباپه به کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- روز جمعه کیلیان امباپه در برابر الگوی دوران کودکی خود قرار می‌گیرد و شاید این دیدار، آخرین تقابل این دو نفر باشد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا است. او پس از چند فصل تلاش، سرانجام سال آینده پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. بی‌شک الهام‌بخش او برای حضور در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو بوده است. فوق ستاره پرتغالی در دورانی که برای رئال مادرید توپ می‌زد الگوی دوران کودکی کیلیان امباپه بوده است.

خود امباپه در خصوص تقابل با رونالدو گفته است: «من از دوران کودکی آرزوهای زیادی داشتم، اما قطعا بزرگ‌ترینشان تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو بوده است و می‌خواهم دوران حرفه‌ای مانند او داشته باشم.» او در آخرین مصاحبه خود هم رسما علاقه و ارادتش نسبت به کریستیانو رونالدو را بیان کرده است.

نشریه فرانسوی اکیپ نیز درباره این تقابل دیدنی و حساس نوشت: «کیلیان امباپه در برابر کریستیانو رونالدو؛ بچه کوچکی که در برابر الگوی خودش قرار می‌گیرد. از تصاویری که از اتاق دوران کودکی کیلیان امباپه منتشر شده است، او از همان زمان پوسترهای رونالدو را بر روی دیوار اتاقش زده بود. زمانی که در سال 2009 رئال مادرید در فرانسه به مصاف مارسی رفت، امباپه برای اولین بار با الگوی خودش در 11 سالگی دیدار کرد. حالا او این شانس را دارد تا برای آخرین بار در مستطیل سبز به مصاف رونالدو برود.»

حالا باید دید نتیجه تقابل این دو نفر چه خواهد بود؟ آیا رونالدو می‌تواند در آخرین یوروی خود به مراحل پایانی برسد یا امباپه و فرانسه از این اتفاق جلوگیری می‌کنند؟

1428