چهار رکورد ویژه کریستیانو رونالدو در رده ملی

چهار رکورد ویژه کریستیانو رونالدو در رده ملی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در حال حاضر سی و هشت سال سن دارد اما همچنان به کار خود در تیم ملی پرتغال ادامه می دهد و انگیزه بالایی برای تورنمنت بعدی پرتغال یعنی رقابت های یورو 2024 دارد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو چهار رکورد ویژه در عرصه ملی در کارنامه خود دارد. شاید مهم ترین رکورد او این باشد که او اکنون بیشترین گل ملی را در تاریخ فوتبال زده است. در حقیقت کریس رونالدو 123 گل ملی در کارنامه خود دارد. تیم ملی پرتغال امشب از ساعت 22:15 به وقت ایران به مصاف تیم ملی اسلواکی می رود و رونالدو این فرصت را دارد که تعداد گل های ملی خود را افزایش دهد.

کریستیانو رونالدو بیشترین هت تریک را در میان بازیکنان دنیای فوتبال در رده ملی انجام داده است. رونالدو تاکنون 10 هت تریک به همراه تیم ملی پرتغال داشته است. رونالدو همچنین بیشترین گل را در رقابت های یورو یا همان جام ملت های اروپا به ثمر رسانده است. او 14 گل در یورو زده است.

کریس رونالدو همچنین بیشترین گل را از روی ضربه ایستگاهی در رده ملی زده است. رونالدو 11 گل از روی ضربات آزاد در رده ملی زده است. با توجه به این که رونالدو همچنان در تیم ملی پرتغال به کار خود ادامه می دهد، این شانس را دارد که رکورد هایش را ارتقا بدهد.

1471