رکوردی که کمپانی در اولین بازی خود باید آن را حفظ کند

رکوردی که کمپانی در اولین بازی خود باید آن را حفظ کند

پایگاه خبری فوتبالی - امروز یکشنبه چهارم شهریور ماه از ساعت 17 به وقت ایران قرار است که بایرن مونیخ در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های بوندسلیگای آلمان به مصاف ولفسبورگ برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی اولین بازی رسمی وینسنت کمپانی به عنوان سرمربی بایرن مونیخ است و همین قضیه موجب می شود تا نگاه ها روی این بازی به طور ویژه ای روی عملکرد باواریایی ها باشد.

بایرن مونیخ یک رکورد ویژه دارد و وینسنت کمپانی باید تلاش کند تا بتواند این رکورد را حفظ کند. در حقیقت این رکورد به این شکل است که هیچ کدام از 15 سرمربی اخیر بایرن مونیخ، در اولین بازی خود به عنوان سرمربی باواریایی ها بازنده نبوده اند. در حقیقت آن ها 10 برد و 5 مساوی به دست آورده اند. حالا اگر کمپانی هم در این بازی مقابل ولفسبورگ شکست نخورد، این رکورد سرمربی های سابق بایرن مونیخ را ادامه خواهد داد و در اولین بازی خود بازنده نخواهد بود.

آخرین سرمربی بایرن مونیخ که اولین بازی خود را باخت، فرانتس بکن بائر بود. بایرن مونیخ با هدایت او در ماه فوریه سال 1994 میلادی یعنی حدود 30 سال پیش در اولین بازی خود شکست خورد.

1471