ستاره جوان بایرن مونیخ اخبار مربوط به جدایی‌اش را تکذیب کرد

ستاره جوان بایرن مونیخ اخبار مربوط به جدایی‌اش را تکذیب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ که مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار گرفته است، اعلام کرده که در بایرن مونیخ احساس خوشحالی دارد و فعلا تصمیمی مبنی بر ترک این باشگاه آلمانی ندارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جوانان بااستعداد و آینده‌دار دنیای فوتبال، جمال موسیالا است. بازیکنی که در ترکیب تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ نشان داد از همین سن کم می‌تواند یک بازیکن تاثیرگذار برای تیمش باشد. توانایی بالای او در دریبل‌زنی در فضاهای تنگ و کوچک، باعث تمایز او از سایر بازیکنان شده است. امروزه بازیکنی همچون موسیالا که بتواند در کمترین فضا توپ را حفظ کند کمتر پیدا می‌شود.

او قابلیت بازی در چند پست را دارد و می‌تواند هم به عنوان وینگر ایفای نقش کند و هم به عنوان هافبک شماره 10. همین موضوع باعث شده تا او در حال حاضر یکی از ارزشمندترین بازیکنان در جهان فوتبال باشد. نزدیک شدن به پایان قرارداد او، این جرئت را به باشگاه‌های انگلیسی داد تا برای خریدش برنامه‌ریزی کنند. چلسی و منچسترسیتی، اصلی‌ترین مشتریان موسیالا به حساب می‌آیند. هرچند برخی منابع خبر از علاقه رئال مادرید به این بازیکن هم داده‌اند.

اما خود موسیالا پس از بازی دیشب تیم ملی آلمان اعلام کرد که از حضور در بایرن مونیخ خوشحال است. این ستاره جوان در این خصوص گفت: "من از بازی در بایرن مونیخ احساس خوبی دارم. من روی اهداف تیم تمرکز کرده‌ام و به این فکر نمی‌کنم که قرار است در آینده برای کدام تیم بازی کنم."

1428