تمجید مایکل اوون از جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ

تمجید مایکل اوون از جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل اوون ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس در مورد جمال موسیالا پدیده جوان بایرن‌ مونیخ به گفتگو پرداخت.

به گزارش فوتبالی مایکل اوون بازیکن سابق لیورپول ، رئال مادرید و منچستریونایتد در مورد جمال موسیالا گفت:" من فکر می‌کنم او یک بازیکن استثنایی است، به معنی واقعی کلمه استثنایی. این مایه ناامیدی است که او آلمان را به انگلیس برای تیم ملی خود ترجیح داد. بسیاری از افراد او را با جود بلینگهام مقایسه می کنند، اما من فکر می کنم او یک بازیکن کاملا متفاوت است. او یک فوتبالیست بسیار درخشان و آینده دار است. من فکر می کنم او در دریبل کردن قدرت باور نکردنی دارد و همچنین پسر بسیار مودب و با اخلاقی است."

جمال موسیالا که در روزهای اخیر خبر علاقه باشگاه هایی مثل منچسترسیتی و لیورپول در مورد او مطرح شده به زودی مذاکراتی برای تمدید قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ خواهد داشت. به گزارش نشریه بیلد آلمان نمایندگان جمال موسیالا می‌خواهند مذاکرات جدی تمدید قرارداد را در تابستان شروع کنند و تا پایان فصل صبر کنند. موسیالا تا سال ۲۰۲۶ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و در حال حاضر حدود ۸ میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد و انتظار می‌رود که در صورت تمدید قرارداد این بازیکن با تیم آلمانی رقم دستمزد او افزایش داشته باشد. بایرن مونیخ می‌خواهد قرارداد موسیالا را هرچه زودتر تمدید کند زیرا احتمالا مشتریان زیادی در تابستان برای جذب او وارد عمل خواهند شد.

۱۰۰۹