سود بزرگ چلسی در صورت فروش ستاره بایرن مونیخ

سود بزرگ چلسی در صورت فروش ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی می‌تواند در صورتی که بایرن مونیخ تصمیم به فروش جمال موسیالا، ستاره جوان تیم خود بگیرد، سود خوبی از این انتقال به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، جمال موسیالا در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین استعدادهای دنیای فوتبال شناخته می‌شود و با توجه به خلاقیتی که در میانه زمین از خود بروز داده است، جای خود را در نرکیب باواریایی‌ها به عنوان یکی از اصلی ترین بازیکنان این تیم به تثبیت رسانده است و این در حالی است که با تنها 21 سال سن در بین کاندیداهای کسب توپ طلای سال 2023 قرار داشته است.

موسیالا از سن 16 سالگی در بایرن مونیخ حضور داشته اما پیش از آن، بخش زیادی از زندگی خود را در لندن و آکادمی چلسی گذرانده است. چلسی در سال 2019 و هنگام انتقال او به بایرن، مبلغی ناچیز در حدود 170 هزار پوند دریافت کرد اما به نقل از دیلی میل، آبی‌های لندن بند فروشی را در آن زمان، در قرارداد این بازیکن جوان قرار دادند.

چلسی بند باز خریدی در قرارداد موسیالا ندارد تا بتواند او را به استمفورد بریج بیاورد اما بر اساس این گزارش، با آینده نگری خود توانسته بند فروشی به ارزش 20 درصد از کل مبلغ انتقال احتمالی موسیالا در آینده، در قرارداد او لحاظ کند که با توجه به قیمت بالایی که او در بازار نقل و انتقالاتی دارد، می‌تواند سود بسیار خوبی را نصیب این باشگاه انگلیسی کند.

2102