زوجی که امیدهای آلمانی‌ها را زنده کردند

زوجی که امیدهای آلمانی‌ها را زنده کردند

پایگاه خبری فوتبالی - آلمان در اولین بازی خود در لیگ ملت های اروپا توانست مجارستان را با نتیجه پنج بر صفر در هم بکوبد که "ووسیالا" (زوج فلوریان ویرتز و جمال موسیالا) در این بازی خوش درخشیدند.

به گزارش فوتبالی، این زوج توانسته اند امیدهای فوتبالدوستان آلمانی را پس از ناکامی در سالهای اخیر زنده کنند و یولیان ناگلسمن در تمجید از دو ستاره لورکوزن و بایرن مونیخ گفته است:" از دیدنشان هیجانم زده هستم. کاری که می کنند، فوق العاده است. بچه هایی بسیار خوب و نرمال هستند." 

در حقیقت هر کدام از اعضای "ووسیالا" یک گل مقابل مجارها زدند و به کابوس خط دفاعی حریف تبدیل شدند. رسانه های آلمانی به تمجید از این دو بازیکن پرداخته اند و  تیتر زده اند" آنها برای فوتبال آلمان یک نعمت هستند."

این اولین بازی تیم ملی آلمان پس از بازنشستگی کروس، گوندوغان، نویر و مولر بود که در غیاب این بازیکنان، نمایش درخشانی داشتند و ناگلسمن در پایان بازی گفت:" ویرتز و موسیالا برندگان احتمالی توپ طلا در سالهای آینده هستند."

البته موسیالا به شکل عجیبی از لیست 30 نفره اولیه توپ طلا خط خورد که خیلی ها به این تصمیم انتقاد داشتند. این بازیکن اخیرا  جایزه بهترین گلزن یورو را در تمرین تیم ملی آلمان دریافت کرده است .  هر دو بازیکن 21 سال سن دارند و هماهنگی فوق العاده ای درون زمین دارند و به نظر می رسد که بایرن مونیخ به همین علت به شدت اصرار دارد که ویرتز را به خدمت بگیرد تا این زوج را در کنار هم در ترکیبش شکل بدهد. 

4125