بارسلونا و بایرن‌مونیخ به دنبال جذب مدافع لورکوزن

بارسلونا و بایرن‌مونیخ به دنبال جذب مدافع لورکوزن


پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ به دنبال جذب مدافع ۲۸ ساله بایرلورکوزن هستند.

 

به گزارش فوتبالی، جاناتان تاه مدافع میانی تیم فوتبال بایر‌لورکوزن، تایید کرد که با پایان قراردادش در تابستان آینده، این تیم را ترک خواهد کرد. او گفت که پیشنهادهایی از بارسلونا و بایرن‌مونیخ داشته و این دو باشگاه با وی در تماس بوده‌اند.

این بازیکن ۲۸ ساله نقش مهمی در اولین قهرمانی لورکوزن در بوندسلیگا در فصل گذشته داشت. با این وجود، او آماده است تا این باشگاه را برای جستجوی یک چالش جدید در سال ۲۰۲۵ ترک کند.

تماس‌ها و مذاکرات فراوانی بین تاه و باشگاه‌های بارسلونا و بایرن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برقرار بود، اما هیچ کدام خواسته‌های لورکوزن را برآورده نکرد و در نهایت او در اردوگاه قهرمان فصل گذشته آلمان ماند.

از او پرسیده شد که آیا احتمال امضای قرارداد جدیدی با باشگاه فعلی‌اش وجود دارد یا خیر؟

تاه گفت: نه، تصمیم من مثل قبل واضح است. من به دلایل حرفه‌ای قراردادم را تمدید نمی‌کنم. من هنوز تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارم و تا آن زمان همه توانم را برای لورکوزن خواهم گذاشت.

وی در ادامه افزود: دوران فوتبال کوتاه است و به همین دلیل است که می‌خواهم از آن نهایت استفاده را ببرم. من فقط می‌خواهم از پتانسیلی که دارم استفاده کنم.

او خاطرنشان کرد: من ۹ سال در لورکوزن بودم، همه فراز و نشیب‌ها را در اینجا تجربه کرده‌ام که نقطه عطف آن، قهرمانی فوق‌العاده فصل گذشته  بود. بهتر از این نمی‌توانست باشد.

تاه اضافه کرد: فکر کردم که اکنون در ۲۸ سالگی وقت جدایی و کسب تجارب جدید است. اگر قراردادم را تمدید کنم یعنی تا ۳۰ یا ۴۰ سالگی در لورکوزن بازی خواهم کرد و فرصت کسب تجارب جدید از دست می‌رود.

۱۰۳۳