ناراحتی ستاره بایرلورکوزن از نرفتن به بایرن مونیخ

ناراحتی ستاره بایرلورکوزن از نرفتن به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - جاناتان تاه مدافع آلمانی بایرلورکوزن اعتراف کرد که نهایی شدن انتقالش به بایرن مونیخ ناراحت کننده بوده، اما برای یک فصل موفقیت آمیز دیگر با لورکوزن آماده است. 

به گزارش فوتبالی، در طول تابستان، همیشه صحبت از پیوستن جاناتان تاه به بایرن مونیخ و حتی بارسلونا بود. تاه با بایرن مونیخ به توافقات شخصی دست یافت و آماده امضای قراردادی 5 ساله با باواریایی ها بود، اما دو باشگاه نتواستند بر سر مبلغ 30 میلیون یورویی تاه به توافق برسند و مدافع آلمانی یک فصل دیگر در بای آرنا توپ خواهد زد. 

به نقل از سایت گل، مدافع بیست و هشت ساله به اسکای اسپورتس گفت: "من واقعاً خسته شده بودم، چون هر روز اتفاق های جدیدی می افتاد و همواره یک قدم رو به جلو و عقب برمی داشتیم. نمی خواهم دروغ بگویم، در نهایت آن را پذیرفتم. همچنین در شبکه های مجازی گفتم که تمرکز کامل من روی بایرلورکوزن است و می خواهم دوباره با این تیم به موفقیت برسم."

شاگردان ژابی آلونسو که فصل گذشته بدون دریافت حتی یک شکست به قهرمانی رسیده بودند، شب گذشته در دیداری جذاب مقابل لایپزیش با نتیجه سه بر دو شکست خوردند تا نوار شکست ناپذیری آن ها پاره شود.

4416