عصبانیت مدیر بایرن مونیخ از قرار نگرفتن موسیالا در بین نامزدهای توپ طلا

عصبانیت مدیر بایرن مونیخ از قرار نگرفتن موسیالا در بین نامزدهای توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - مکس ابرل مدیر اجرایی بایرن مونیخ درباره قرار نگرفتن نام جمال موسیالا در بین نامزدهای توپ طلا با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه گذشته، 30 نفر نامزد جایزه توپ طلا اعلام شدند که به طور شگفت انگیز، جمال موسیالا جایی در این لیست نداشت. او از نظر فردی فصل خیلی خوبی با بایرن مونیخ و آلمان سپری کرد، اما فرانس فوتبال معتقد بود که عملکرد او به قدر کافی خوب نبود. 

به نقل از سایت گل، مکس ابرل در گفت و گویی با DPA گفت: "من برای تمام نامزدها خوشحال هستم، اما ما در باشگاه بایرن مونیخ از اینکه جمال موسیالا در لیست جایی نداشت، بسیار حیرت زده شدیم. جمال یکی از برجسته ترین بازیکنان در یورو 2024 بود و حتی داخل تیم منتخب جام نیز قرار گرفت و یکی از برترین گلزنان تورنمنت بود. این حقیقت که جمال موسیالا جایی در لیست 30 نفره فرانس فوتبال نداشت، قابل تحمل نیست. در نگاه ما، جمال یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و واقعاً استثنایی است. کیفیت خاصی دارد و ما همیشه روی او حساب ویژه ای باز می کنیم. ما به کاری که در بایرن مونیخ می کنیم، افتخار می کنیم. از نظر ما جمال موسیالا یکی از بهترین بازیکنان دنیاست."

4416