عکس؛ ملاقات تابستانی دو بازیکن سابق رئال مادرید پس از بازنشستگی

عکس؛ ملاقات تابستانی دو بازیکن سابق رئال مادرید پس از بازنشستگی

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس پس از بازنشستگی از فوتبال هم همچون دوران فوتبالش در شبکه های اجتماعی خیلی فعال است و حالا تصویری از خودش و په په به اشتراک گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، کروس در حالی که همچنان در اوج قرار داشت، از فوتبال بازنشسته شد. بازی شب گذشته میان رئال مادرید و مایورکا به خوبی نشان داد که جای او چقدر در ترکیب رئالی ها خالی است چرا که رئال در این بازی بدون او در خط هافبک مشکل داشت و دو امتیاز ارزشمند را در ورزشگاه سون مویکس جا گذاشت.

از سویی په په هم بر خلاف میل باطنی تصمیم گرفت که در این تابستان از فوتبال بازنشسته شود. په په هم اتفاقا شرایط خوبی داشت اما اختلافاتش با مدیران پورتو باعث شد تا قراردادش تمدید نشود و او تصمیم گرفت که به فوتبال ادامه ندهد و بازنشسته شد.

کروس و په په هر دو بخشی از نسل طلایی رئال مادرید بودند. تونی بین سالهای 2014 تا 2024 در رئال مادرید حضور داشت و پنج بار با این تیم قهرمان اروپا شد در حالی که په په بین سالهای 2007 تا 2017 در رئال مادرید بازی کرد و سه بار به قهرمانی اروپا دست پیدا کرد. 

کروس حالا تصویری از خودش در کنار په په منتشر کرده و در توصیف بامزه ای برای ان نوشته است:" تعطیلات ماه آگوست مخصوص بازیکنان سابق (بازنشسته) است!"

4125