آنچلوتی و خط حمله‌ای که آن را در تمرینات آزمایش کرد

آنچلوتی و خط حمله‌ای که آن را در تمرینات آزمایش کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، در تمرینات امروز رئال مادرید خط حمله جدیدی را تست کرد و از ترکیب متفاوتی نسبت به روز گذشته استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی ، روز گذشته کارلو آنچلوتی در تمرینات رئال مادرید، از ترکیب وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه و رودریگو گوئس در خط حمله رئال مادرید استفاده کرده بود و این ترکیب را تست کرده بود. در حقیقت به نظر می رسد که مثلث خط حمله اصلی رئال مادرید در فصل پیش رو هم شامل همین بازیکن ها باشد.

امروز آردا گولر را هم آنچلوتی وارد خط حمله اصلی تیمش در تمرینات کرده است. در حقیقت کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و آردا گولر مثلث خط حمله ای بوده اند که آنچلوتی امروز از آن ها در تمرینات استفاده کرده است.

رئال مادرید قرار است که چهارشنبه بیست و چهارم مرداد ماه به مصاف آتالانتا برود و به این ترتیب باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد. آنچلوتی می تواند از کیلیان امباپه در این بازی به طور رسمی رونمایی کند. خیلی ها کنجکاو هستند که ببینند آنچلوتی از چه خط حمله ای در این دیدار استفاده می کند. این بازی فینال سوپرجام اروپا است و مادریدی ها به دنبال این هستند که فصل را با جام و قهرمانی شروع کنند.

1470