عکس؛ خوشحالی امباپه و وینیسیوس در تمرین رئال مادرید

عکس؛ خوشحالی امباپه و وینیسیوس در تمرین رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه خیلی زود در تمرینات رئال مادرید با هم هماهنگ شده اند و ارتباط خوبی میان این دو بازیکن شکل گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه بازیکنی است که به تازگی به رئال مادرید آمده است و مادریدی ها برای به خدمت گرفتن او سال ها تلاش کرده اند. امباپه قرار است که در نوک خط حمله رئال مادرید قرار بگیرد. وینی جونیور ستاره رئال مادرید در سال 2024 بوده است و مدعی اصلی فتح جایزه توپ طلا هم به حساب می آید. او وینگر چپ رئال مادرید است. برخی ها گمانه زنی می کردند که امباپه و وینی جونیور در رئال مادرید تبدیل به دو رقیب شوند چرا که هر دو این شانس را خواهند داشت که در سال های آینده بر سر جایزه توپ طلا رقابت کنند.

حالا می بینیم که یک رابطه دوستانه و صمیمی میان کیلیان امباپه و وینی جونیور شکل گرفته است. در تصاویری که از تمرینات رئال مادرید منتشر شده است، می بینیم که وینیسیوس جونیور و امباپه خوشحالی بعد از گلزنی در تمرین را با هم انجام می دهند و یکدیگر را در آغوش می کشند. باید دید که اوضاع برای آن ها در ترکیب رئال مادرید به چه شکل پیش می رود.

1470