عکس؛ ستاره آرژانتینی منچستریونایتد با پیراهن الاتحاد

عکس؛ ستاره آرژانتینی منچستریونایتد با پیراهن الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی منچستر یونایتد به تازگی تصویری از خودش منتشر کرده است که در آن می بینیم پیراهن تیم الاتحاد عربستان را بر تن کرده است و این تصویر از او در شبکه های اجتماعی حاشیه ساز شده است.

به گزارش فوتبالی ، همه می دانند که آلخاندرو گارناچو بازیکنی است که کریستیانو رونالدو را الگوی خودش می داند. آلخاندرو گارناچو بار ها خوشحالی های پس از گل کریستیانو رونالدو را به اجرا در آورده است. این بازیکن آرژانتینی با وجود این که در تیم ملی آرژانتین با مسی هم‌تیمی است و با او هموطن است، اما بیشتر به کریستیانو رونالدو علاقه دارد و خودش هم این علاقه را هرگز پنهان نکرده است.

حالا آلخاندرو گارناچو تصویری از خودش در کنار فاکندو پلیستری جوان اروگوئه ای منچستر یونایتد منتشر کرده است. در این تصویر می بینیم که پیراهن الاتحاد عربستان بر تن گارناچو است. کاربران شبکه های اجتماعی با این تصویر شوخی کرده اند و گفته اند که اگر گارناچو واقعا به کریستیانو رونالدو علاقه داشت، به جای پوشیدن پیراهن الاتحاد عربستان، پیراهن تیم النصر عربستان را می پوشید. گارناچو پیراهن تیمی را بر تن کرده است، که رقیب تیم رونالدو است.

برخی ها هم پوشیدن پیراهن الاتحاد را در حالی که گارناچو بازیکن منچستر یونایتد است، غیر حرفه ای دانسته اند.

1470