مشخص شدن جایگزین رونالدو در سرود هواداران منچستریونایتد

مشخص شدن جایگزین رونالدو در سرود هواداران منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد خیلی سریع کریستیانو رونالدو را فراموش کردند و شعار معروف در مورد ستاره پرتغالی را با اسم آلخاندرو گارناچو پدیده آرژانتینی - اسپانیایی تیمشان عوض کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم اریک تن هاگ توانست در اولدترافورد به پیروزی شیرینی با نتیجه سه بر صفر در سه شنبه شب دست پیدا کند که مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و فرد در این بازی گلزنی کردند. بازی مقابل فارست اولین بازی یونایتد در لیگ انگلیس از زمان رفتن رونالدو بود چرا که ستاره پرتغالی پس از مصاحبه ای جنجالی با پیرس مورگان از اولدترافورد خارج شد.

هر چند که بسیاری از هواداران رونالدو همچنان برای این ستاره احترام قائل هستند، برخی دیگر نیز از نحوه جدایی ستاره پرتغالی خشمگین هستند. در حقیقت برخی کاملا رونالدو را فراموش کرده اند و حتی شعار معروفی که در مورد ستاره 37 ساله ساخته بودند را به گارناچو تقدیم کردند. شعار معروف "ویوا رونالدو" در بازی سه شنبه یونایتد خوانده شد اما به جای اسم رونالدو از گارناچو استفاده شد. یک هوادار توییتری در این باره نوشت:" به هر کسی شعار "ویوا گارناچو" را شروع کرد، باید بگویم که عاشقتم." و دیگری نوشته است:" آنها شعار ویوا رونالدو را برداشتند و آن را به شعاری مخصوص گارناچو تبدیل کردند. عاشقش شدم." و دیگری هم نوشته است:" ویوا گارناچو، هاها، حالا این شعار به شخص دیگری رسیده است."

تن هاگ سرمربی یونایتد اخیرا گفته بود که گارناچو باید ثابت قدم باشد و به پیشرفت خود ادامه بدهد.

4125