عکس؛ خوشحالی ستاره 17 ساله منچستریونایتد به سبک رونالدو پس از گلزنی در فینال

عکس؛ خوشحالی ستاره 17 ساله منچستریونایتد به سبک رونالدو پس از گلزنی در فینال

پایگاه خبری فوتبالی - الخاندرو گارناچو، ستاره 17 ساله حال حاضر منچستریونایتد که در تیم جوانان شیاطین سرخ بازی می کند، پس از گلزنی در فینال جام حذفی جوانان، به شکل ویژه ای خوشحالی کرد و تمام توجه ها را به سمت خود جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم جوانان منچستریونایتد موفق شد در تورنمنت جام حذفی جوانان در انگلیس، در مرحله فینال با نتیجه سه بر یک ناتینگهام فارست را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این رقابت ها لقب بگیرد. الخاندرو گارناچو هم در این بازی گلزنی کرد و پس از گلزنی به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد تا نشان دهد که اسطوره اش فوق ستاره پرتغالی است. گارناچو که اهل کشور آرژانتین هست همواره از کریستیانو رونالدو به عنوان اسطوره خود یاد کرده است و سعی کرده که از او تقلید کند و اکنون هم در خوشحالی پس از گل خود از او تقلید کرده است.

گارناچو ستاره آینده داری است. او در جام حذفی جوانان در این فصل، در 6 بازی، 7 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و در نهایت به همراه تیم جوانان منچستر یونایتد در این تورنمنت به مقام قهرمانی رسید و جام را بالای سر برد. این بازیکن در گذشته مورد توجه تیم های بزرگ اسپانیایی هم قرار داشته است اما در نهایت به منچستر یونایتد پیوست.

1470