کنایه لاپورتا به ژاوی در مراسم معارفه فلیک

کنایه لاپورتا به ژاوی در مراسم معارفه فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا در مراسم معارفه هانسی فلیک از مربی سابق تیمش یعنی ژاوی یاد کرد و گفت که جدایی او از تیم آسان نبوده است.

به گزارش فوتبالی، مدیر بارسلونا در مورد انتخاب سرمربی سابق تیم ملی آلمان صحبت کرد و البته چند کنایه هم نصیب ژاوی کرد. در واقع لاپورتا گفت که خودش و هیئت مدیره به این نتیجه رسیده بودند که بازیکنان باید با شخصی کار کنند که به آنها باور داشته باشد و به رختکن روحیه بدهد. 

لاپورتا در مراسم روز پنجشنبه گفت :" فلیک طراوت دارد. یک مربی حرفه ای برای این که به تیمش روحیه بدهد به چنین چیزی نیاز دارد. باید به کارنامه و تجربه اش و سبک تمرین کردنش نگاه کنیم. او اعتماد به نفس زیادی به تیم تزریف می کند و به بازیکنان روحیه می دهد. بازیکنان به شخصی نیاز داشتند که کاملا به آنها باور داشته باشند. او را به واسطه تجربه، فرهنگ تلاش، نظم، اعتماد به نفس در ساختار باشگاه و کار در لاماسیا انتخاب کردیم. او با اراده، جدیت و انرژی تازه ظاهر شد." 

لاپورتا همچنین گفت که اولین گفتگوهایش با فلیک در کنار بویان و دکو در اواخر ماه می بوده است. حالا بارسایی ها و لاپورتا امید زیادی دارند که فلیک بتواند نتایج بهتری نسبت به عملکرد ژاوی در فصل گذشته ثبت کند.

4125