پاسخ منفی مدافع رئال مادرید به باشگاه‌های عربستانی

پاسخ منفی مدافع رئال مادرید به باشگاه‌های عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونی رودیگر که اخیرا گفته می‌شد پیشنهاد سنگینی از الاتحاد دریافت کرده است، اما حالا به نظر می‌رسد این مدافع آلمانی به پیشنهاد الاتحاد پاسخ منفی داده باشد.

به گزارش فوتبالی، آنتونی رودیگر یکی از بازیکنان موثر رئال مادرید در فصل گذشته بود. بازیکنی که در اوایل دوران حضورش پس از ادر میلیتائو و داوید آلابا به عنوان گزینه سوم رئال مادرید در مرکز خط دفاعی شناخته می‌شد، پس از مصدومیت این دو بازیکن فرصت بازی در ترکیب اصلی را به دست آورد و موفق شد عملکرد درخشانی هم از خود به نمایش بگذارد.

او حالا تبدیل به یکی از بازیکنان موثر و کلیدی رئال مادرید شده است. در شرایطی که رئالی‌ها با کمبود مدافع روبه‌رو شده‌اند، بعید است رودیگر را به راحتی از دست بدهند. با وجود ادامه دوران مصدومیت داوید آلابا تا زمستان امسال و جدایی ناچو فرناندز، آن‌ها در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب دفاع وسط می‌گردند.

مدیران رئال مادرید به دنبال خرید لنی یورو بودند تا جای خالی ناچو فرناندز پر شود، اما این بازیکن به منچستریونایتد پیوست. آیمریک لاپورت، یکی دیگر از گزینه‌های رئال مادرید برای تقویت خط دفاعی است اما النصر عربستان کار را برای کهکشانی‌ها دشوار خواهد کرد. با وجود این شرایط، بعید است مدیران رئال مادرید با جدایی آنتونی رودیگر موافقت کنند.

به نقل از فابریزیو رومانو، رودیگر اخیرا پیشنهادات سنگین و نجومی‌ای از سوی چند باشگاه عربستانی دریافت کرده است، اما این بازیکن به پروژه رئال مادرید پایبند است. او به پیشنهادات بزرگ تیم‌های عربستانی پاسخ منفی داد.

1428