خداحافظی ستاره مورد نظر رئال مادرید با چلسی

خداحافظی ستاره مورد نظر رئال مادرید با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی، خروجش را از این تیم پس از به اتمام رسیدن فصل تائید و با هواداران این تیم خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد آنتونیو رودیگر با آبی‌های لندن در 30 ژوئن به پایان می‌رسد و تلاش‌های مدیران چلسی و توماس توخل برای تمدید کردن قراردادش، کافی نبوده و این ستاره آلمانی دیگر قصد تمدید کردن قراردادش را ندارد. منابع معتبر اروپایی مطمئن هستند که رودیگر در تابستان به صورت رایگان به رئال مادرید خواهد پیوست. 

به نقل از مارکا، آنتونیو رودیگر در رابطه با جدایی‌اش از چلسی گفت: "متاسفانه، مذاکرات بر سر تمدید قراردادم به نتیجه‌ای نرسید. بیزینس، بیزینس است، اما وقتی که شما از آگوست تا ژانویه چیزی از باشگاه نمی‌شنوید و پیشنهادی دریافت نمی‌کنید، شرایط پیچیده خواهد شد. بعد آن‌ها پیشنهاد اول را روی میز گذاشتند، اما تفاوتی ایجاد نشد. ما ربات نیستیم. نمی‌توانید با آینده‌ای مبهم چند ماه برای شنیدن پیشنهاد از باشگاه خودتان صبر کنید."

"تحریم‌ها؟ هیچ کس نمی‌توانست این موضوع را حدس بزند. در آخر چند تیم بزرگ اروپایی با من تماس گرفتند و بنده نیز باید تصمیمم را می‌گرفتم. نمی‌توانم چیز بدی راجع به این باشگاه بگویم. چلسی همیشه در قلب من خواهد ماند و لندن همیشه خانه من خواهد بود. من یک اف ای کاپ، یک لیگ اروپا و یک قهرمانی در چمپیونز لیگ در این باشگاه گرفتم و هزاران خاطره خوب در ذهنم دارم."

4416