رئال مادرید آماده ارائه پیشنهادی جدید به آنتونیو رودیگر

رئال مادرید آماده ارائه پیشنهادی جدید به آنتونیو رودیگر

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در حال آماده سازی یک پیشنهاد جدید برای جذب آنتونیو رودیگر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Fichajes، باتوجه به مشکلات مالکیت چلسی و بن‌بست در تمدید قرارداد با آنتونیو رودیگر، رئال مادرید مجددا تلاش خود برای امضای قرارداد با مدافع تیم ملی آلمان را ازسر خواهدگرفت.

این مدافع آلمانی در ماه های پایانی قراردادش با چلسی به سر می‌برد. آبی‌ها باوجود اصرار به ادامه همکاری با او، به دلیل تحریم رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا پس از تهاجم روسیه به اوکراین، در مذاکرات برای تمدید قرارداد ناکام بوده‌اند. کهکشانی‌ها از جمله باشگاه‌هایی هستند که قصد دارند از شرایط قرارداد رودیگر نهایت استفاده را ببرند.

کارلو آنچلوتی استحکام بیشتری را در خط دفاعی خود می‌خواهد و چشمانش به این بازیکن 29 ساله است. غول‌های لالیگا حتی حاضرند قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو در سال به او پیشنهاد دهند. با این حال، آنها باید در رقابت با رقیب اصلی، بارسلونا، برای امضای قرارداد با او سبقت بگیرند.

رودیگر، که در این فصل در 46 بازی 5 گل و 4 پاس‌گل به‌ثبت رسانده‌است، از زمان پیوستن توماس توخل به چلسی جون دورباره‌ای گرفت و هم در این فصل و هم در قهرمانی فصل گذشته لندنی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا، نقشی کلیدی داشت.

9719