عکسی بامزه از فوت کردن کورت زوما در چشم آنتونیو رودیگر!

عکسی بامزه از فوت کردن کورت زوما در چشم آنتونیو رودیگر!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در آخرین بازی دوستانه خود که چهارشنبه گذشته برگزار شد، با نتیجه دو بر دو مقابل تاتنهام متوقف شد اما در طول این بازی یک صحنه جالب میان دو بازیکن چلسی رخ داد که از چشم دوربین ها دور نماند و در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سوژه شد.

به گزارش فوتبالی، در اواسط این بازی، روی یک صحنه، کورت زوما به درخواست آنتونیو رودیگر به او نزدیک شد و در چشم چپ او محکم فوت کرد! به نظر می رسید که در طول بازی، گرد و غبار و یا شاید یک تکه بسیار کوپک از چمن در چشم آنتونیو رودیگر فرو رفته است و این مدافع آلمانی را آزار داده است. به همین علت او از کورت زوما خواسته تا در چشم او فوت کند تا بلکه رودیگر از شر چیزی که در چشمش فرو رفته خلاص شود!

تصویر کورت زوما، مدافع فرانسوی چلسی در حالی که دارد چشم چپ رودیگر را فوت می کند، در شبکه های اجتماعی وایرال شده و تبدیل به یک سوژه شده است.

چلسی چهارشنبه آینده در بازی سوپرجام اروپا به مصاف ویارئال خواهد رفت چرا که چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا است و ویارئال هم در فصل گذشته لیگ اروپا قهرمان شده است و اکنون باید دید که کدام یک از این تیم ها می تواند فاتح سوپرجام شود.

1470