عکس؛ تکمیل مثلث بازیکنان چلسی در رئال مادرید

عکس؛ تکمیل مثلث بازیکنان چلسی در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی هم به صورت رسمی به رئال مادرید پیوست تا شمار بازیکنانی که از چلسی به رئال مادرید پیوسته اند، در ترکیب حال حاضر رئال مادرید به عدد سه برسد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان 2018 تیبو کورتوا را از چلسی به خدمت گرفت که این بازیکن اکنون یکی از بهترین دروازه بان های جهان است و از عوامل اصلی قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپای 2021/22 بود. مادریدی ها در تابستان 2019 ادن هازارد را از چلسی خریدند که این بازیکن قرار بود در رئال مادرید جای خالی کریستیانو رونالدو را به عنوان یک فوق ستاره پر کند اما در انجام این امر ناکام ماند و عملا تبدیل به یک خرید شکست خورده شد. 

اکنون در تابستان 2022، آنتونیو رودیگر به جمع مادریدی ها اضافه خواهد شد تا بدین ترتیب سه بازیکن از چلسی در ترکیب رئال مادرید حضور داشته باشد که یکی آن ها دروازه بان، یکی دیگر مدافع و دیگری مهاجم است.

در بازی رئال مادرید و چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2020/21، ادن هازارد و تیبو کورتوا با آنتونیو رودیگر خوش و بشی داشتند و اکنون مثلث بازیکنان چلسی در رئال مادرید تکمیل شده است و هر سه‌ی آن ها در رئال مادرید هستند.

1470