مدافع چلسی می‌خواهد به رئال مادرید بپیوندد

مدافع چلسی می‌خواهد به رئال مادرید بپیوندد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع آلمانی چلسی، که قراردادش در پایان فصل به‌اتمام می‌رسد و یکی از خروجی‌های احتمالی باشگاه در تابستان به‌حساب می‌آید، انتقال به رئال مادرید را به سایر گزینه‌ها ترجیح می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تریبال فوتبال، آنتونیو رودیگر علاقه دارد در تابستان امسال به سانتیاگوبرنابئو نقل مکان کند.

این مدافع آلمانی قرار است پس از پایان قرارداد فعلی‌اش در تابستان امسال، چلسی را ترک کند. رئال مادرید از جمله باشگاه‌هایی است که برای امضای قرارداد با او به‌عنوان یک بازیکن آزاد تلاش می‌کند. صدرنیشنان فعلی لالیگا قصد دارند در پایان فصل برای تقویت خط‌دفاعی خود اقدام کنند.

آنچلوتی می خواهد قبل از فصل جدید استحکام بیشتری را به خط دفاعی خود اضافه کند و رودیگرِ آلمانی را زیرنظر دارد. این بازیکن 29 ساله همچنین برای پیوستن به پایتخت‌نشینان اسپانیا، انگیزه‌ای به نام رویای کودکی را همراه خود دارد. دو طرف به توافق بسیار نزدیک هستند و به رودیگر قراردادی چهار ساله به ارزش 10 میلیون یورو در سال پیشنهاد شده‌است.

رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع با نتیجه 5-4 چلسی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. آنتونیو رودیگر، که تحت هدایت توماس توخل اوج دوباره‌ای گرفت و یکی از ارکان اصلی قهرمانی آبی‌ها در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته بود، در بازی برگشت این فصل مقابل کهکشانی‌ها گلزنی کرد.

9719