شروع نهمین فصل گواردیولا در منچسترسیتی؛ چند جام برده است؟

شروع نهمین فصل گواردیولا در منچسترسیتی؛ چند جام برده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در بازی دوستانه پیش فصل خود، بامداد امروز به مصاف سلتیک رفت و در نهایت با نتیجه چهار بر سه شکست خورد.

به گزارش فوتبالی ، نهمین فصل حضور پپ گواردیولا در منچستر سیتی استارت خورده است و سیتیزن ها به دنبال این هستند که در این فصل هم تمام جام های ممکن را فتح کنند. آن ها در فصل 2022/23 فاتح سه گانه شدند. البته که فتح تمام جام های ممکن کار بسیار سختی است اما هدف تیم گواردیولا در تمامی فصل ها همین بوده است.

پپ گواردیولا از فصل 2016/17 هدایت منچستر سیتی را بر عهده داشته است و حالا فصل 2024/25 که در حال شروع شده است، نهمین فصلی است که این سرمربی اسپانیایی هدایت سیتیزن ها را بر عهده دارد. منچستر سیتی زیر نظر پپ گواردیولا دوران درخشانی داشته است. سیتیزن ها در این مدت توانسته اند هفده جام به دست بیاورند. آن ها شش بار فاتح رقابت های لیگ برتر انگلیس شده اند و یک بار هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند که تا پیش از این در تاریخشان سابقه نداشته است.

منچسترسیتی یک ترکیب فوق العاده را در اختیار دارد و در فصل پیش رو هم مدعی اصلی قهرمانی در جام های مهمی مثل لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس به حساب می آید.

1471