غول نروژی منچسترسیتی، هدف بزرگ بارسلونا و رئال مادرید در تابستان بعدی

غول نروژی منچسترسیتی، هدف بزرگ بارسلونا و رئال مادرید در تابستان بعدی

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی یکی از رویاهای بزرگ بارسلونا و رئال مادرید به حساب می‌آید و احتمال دارد در تابستان سال آینده این دو باشگاه بار دیگر برای خرید او تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال، ارلینگ هالند است. این ماشین گلزنی نروژی در دو فصل گذشته با پیراهن منچسترسیتی خوش درخشید و در دو فصل ابتدایی حضورش در لیگ برتر انگلیس عنوان آقای گلی را مال خود کرد. او حالا در آغاز فصل سوم حضورش در منچسترسیتی هم خوش درخشیده و توانسته در 3 بازی 7 گل به ثمر برساند. او در این فصل هم شانس اصلی آقای گلی است.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، ارلینگ هالند در این تابستان هیچ پیشنهادی دریافت نکرد، اما احتمال دارد تابستان سال آینده دوباره چند باشگاه برای به خدمت گرفتن او تلاش کنند. رئال مادرید و بارسلونا اصلی‌ترین مشتری ارلینگ هالند خواهند بود. این بازیکن یکی از اهداف رویایی فلورنتینو پرز بوده و رییس رئال مادرید آرزو دارد هالند و امباپه را به صورت همزمان در تیم خود داشته باشد. اما بارسلونا هم در صورتی که قرارداد جدید با نایکی به امضا برسد، به شرایط 1/1 برمی‌گردد و می‌تواند به این رقابت اضافه شود.

سال 2026 انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا انجام می‌شود و خوان لاپورتا تصمیم دارد تابستان سال آینده یک خرید بزرگ تبلیغاتی برای بارسلونا انجام دهد. او در صورتی که بتواند چنین قراردادی را ببندد، احتمالا باز هم ریاست باشگاه بارسلونا را مال خود کند، اما در حال حاضر خرید هالند بعید به نظر می‌رسد. 

1428