خاتون بم با دست پر به آسیا می رود؛ نیرو های کمکی وارد می شوند

خاتون بم با دست پر به آسیا می رود؛ نیرو های کمکی وارد می شوند

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز پیش مرحله پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا قرعه کشی شد و تیم خاتون بم تنها نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را شناخت. حالا خاتون برای تقویت تیم خود به سراغ بازیکنان تیم های دیگر رفته است تا با قدرت به این مسابقات قدم بگذارد.

به گزارش فوتبالی، خاتون بم بعد از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان حالا خود را برای حضور در پلی آف لیگ قهرمانان زنان آماده می کند. خاتونی ها قرار است از فردا تمرینات خود را در شهر بم با بازیکنان فصل گذشته خود آغاز کنند. البته که از بین بازیکنان فصل گذشته هنوز چند نفری به حضور در این تیم برای پلی آف لیگ قهرمانان جواب قطعی نداده اند تا مسئولان این تیم به فکر آوردن بازیکنان کمکی از تیم های دیگر بیافتند.

در این بین گفته می شود ملیکا متولی، زهرا علیزاده و مریم یکتایی با خاتونی ها به توافقاتی رسیده اند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید باید آن ها را برای لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب خاتون ببینیم. 

ملیکا متولی و زهرا علیزاده سال قبل در تیم شهرداری سیرجان حضور داشتند و مریم یکتایی هم در درون دروازه بشیکتاش ترکیه قرار داشت.

ملیکا متولی در سه پست دفاعی توانایی بالایی دارد و جزو بازیکنان خوب فوتبال زنان ایران به حساب می آید. زهرا علیزاده هم از بازیکنان خوب تهاجمی است که می تواند به کار خاتون بیاید. خاتونی ها برای پست دروازه بان هم دست روی مریم یکتایی گذاشتند. بازیکنی که سالهاست در ترکیه زندگی می کند و همین امر باعث شده حضور وی در تیم خاتون برای لیگ قهرمانان کمی سخت شود. هرچند باید دید در روز های آینده خاتون با چه بازیکنانی قرارداد میبندد تا برای پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا آماده شود. 

مرحله پلی آف لیگ قهرمانان زنان آسیا از چهارم تا دهم شهریور برگزار می شود و خاتون ایران با تیم های کیچی هنگ کنگ و رویال تیمفو بوتان همگروه است. این گروه در کشور بوتان برگزار می شود.

۶۰۰۱